Az egyaránt praktikus és szemrevaló új Peugeot Partner 2018-ra már sok személyautót is megszégyenítő vezetéstámogató rendszerrel lett felvértezve.

Modellváltozattól függően többek között olyan technikákat is alkalmaz, mint az elektromos rögzítőfék, adaptív tempomat, kibővített táblaolvasó rendszer, sávtartó asszisztens, tolatókamera 180°-os képpel, fáradtságérzékelő rendszer, vagy éppen a vontatmánystabilizáló a kígyózás mérséklésére.

A paraktikus és szemrevaló új Peugeot Partner 2018-ra már sok személyautót is megszégyenítő vezetéstámogató rendszerrel lett felvértezve.

A paraktikus és szemrevaló új Peugeot Partner 2018-ra már sok személyautót is megszégyenítő vezetéstámogató rendszerrel lett felvértezve.

A Peugeot Partner 2018-as igazi újdonsága azonban az opciósan rendelhető túlterhelésjelző és a holtterek belátására speciális kamerákat alkalmazó Surround Rear Vision funkció. Az előbbivel a gépjármű terhelésének mérése már a motor indításakor automatikusan megtörténik, és a megengedett össztömeg 90%-ának elérésekor egy fehér, míg az engedélyezett érték túllépésekor egy borostyánszínű LED világít.

A Surround Rear Vision pedig a gépjármű külső környezetéről nyújt tájékoztatást, és két speciális kamera segítségével a gépjármű minden pontján optimális láthatóságot biztosít, jelentősen megkönnyítve ezzel is a manőverezést. A Peugeot Partner mérete sztenderd karosszéria esetén 4,40, a hosszított változatnál pedig 4,75 méteres. A motorkínálatban 2 benzinest és 3 féle gázolajost találunk, a PureTech 130 és 110, illetve a BlueHDi 130, 100, és 75 lóerős változatait. Az új Peugeot Partner 2018-as nemzetközi forgalmazása novemberében kezdődik, a magyarországi bevezetése pedig 2019. elején várható.