LÓERŐ Magazin
Az immáron 20. éve nyomtatott kiadásban folyamatosan megjelenő LÓERŐ Magazin friss, informatív és szórakoztató cikkeken keresztül tájékoztatja a budapestieket az autósvilág eseményeiről. Ingyenes elérésének és széleskörű terjesztési hálózatának köszönhetően népszerűsége folyamatosan biztosított. A négyhetente megjelenő lap tartalmi egységeit úgy állítottuk össze, hogy mindenki találjon az érdeklődési körének megfelelő tematikus olvasnivalót. Legyen szó autótesztekről, sztárinterjúkról, az éppen megjelenő modellek vagy éppen már veteránkorban lévő autók bemutatásáról. Folyamatosan tájékoztatjuk olvasóinkat a nemzetközi tuning műhelyek újdonságairól, a legfrissebb fejlesztésekről, és a hazai autós rendezvényekről. Jellemzően egyedi írású, hiteles szerzők által alkotott tartalmakat publikálunk.

AZ OLVASÓTÁBOR
A LÓERŐ Magazin olvasóinak tábora 18%-ban kerül ki a hölgyek és 82%-ban az urak köréből.

A FIATAL
A felmérésben résztvevők átlagánál olvasói rétegünk jelentősen fiatalabb. A LÓERŐ Magazin olvasóinak 77 százaléka a 18-49 éves korosztályba tartozik, míg az olvasótábor több mint fele 29 évesnél fiatalabb.

A DOLGOZÓ
A LÓERŐ Magazin olvasóinak 62 százaléka dolgozik. Ez az arány szintén jóval, 19 százalékkal magasabb, mint a felmérésben résztvevők átlaga. A LÓERŐ olvasói az átlagnál magasabb nettó jövedelemből gazdálkodnak, valószínűleg ennek következménye, hogy átlagon felüli személyes vagyontárgyat is birtokolnak.

A VÁROSLAKÓ
Olvasóink 65 százaléka a fővárosban él, ám a hosszú évek alatt kialakult stabil olvasótáborunknak köszönhetően, Magyarország többi régiójába is eljut az újság.

OLVASÓINK FŐBB SZABADIDŐS TEVÉKENYSÉGEI
A LÓERŐ Magazin olvasóinak jelentős része aktív életet élő fiatal. Olvasóink az átlagnál jelentősen többet járnak moziba, sportolnak és terveznek üdülést. A ma már elengedhetetlen nyelvtudással is az átlag fölötti százalékuk rendelkezik, hiszen a LÓERŐ olvasóinak 49 százaléka angolul, 36 százaléka pedig németül beszél. Nem meglepő, hogy a magazin olvasói az átlagnál nagyobb százalékban autótulajdonosok. Olvasóink 61 százaléka rendelkezik saját személygépkocsival, míg 32 százalékuk a közeljövőben autó vásárlását tervezi.

OLVASOTTSÁG
A legutóbbi felmérések adatai szerint a LÓERŐ Magazin olvasottsága 84 000 fő/ lapszám

TÁRSADALMI KATEGÓRIARENDSZER
A LÓERŐ magazin olvasói az átlagnál 41 százalékkal magasabb arányban tartoznak a legpotenciálisabb vásárlói kategóriába, az AB társadalmi csoportba.