Renault Dauphine 1956 – Franciakenyér
A Renault Dauphine igazi, olcsó, farmotoros francia népautó, amelyről kevésbé köztudott, hogy éveken át Alfa Romeóként is létezett.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | ápr 8, 2018 | 0 |
A Renault Dauphine igazi, olcsó, farmotoros francia népautó, amelyről kevésbé köztudott, hogy éveken át Alfa Romeóként is létezett.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | ápr 1, 2018 | 0 |
Olcsónak szánt, fronthajtású német kisautók az 1930-as évekből. Ezt hozta el számunkra Európába az Adler Trumpf.
Tovább2018. április 13-15-ig ismét a Magyar Vasúttörténeti Parkban kerül megrendezésre Közép- és Kelet-Európa legnagyobb veteránjármű kiállítása az Oldtimer Show.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | jan 22, 2018 | 0 |
Már nyolcvan éve töretlen népszerűséggel hódít az autók kisegere, azaz a Fiat Topolino. Igaz, ma már más néven ismerjük az olasz nép egykori álmát.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | jan 17, 2018 | 0 |
Nem lett akkora durranás, mint tíz évvel korábban a DS. Sokan szerették, sokan kritizálták, de a Renault 16 is mély nyomott hagyott maga után.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | jan 8, 2018 | 0 |
Az 1930-as évek egyik meghatározó német luxusautó típusát már akkor 140 lóerős motorok hajtották. Ez volt a Maybach SW.
TovábbSzerző: Balázs Gábor | jan 5, 2018 | 0 |
A Skoda Favorit volt a cseh gyártó első modellje, mely mind motorikusan, mind külsőségeiben próbált megfelelni az akkori nyugat-európai trendeknek.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | dec 15, 2017 | 0 |
Most mindenki az új Alpin A110-ről beszél, de kevesen tudják, hogy milyen, ma már igazi veterán autó legendára épül a 21. századi változat.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | nov 13, 2017 | 1 |
Az Alfa Romeo 8C az 1930-as évek leguniverzálisabb sportkocsija volt, amely sikert sikerre halmozott a versenypályákon.
TovábbSzerző: Balázs Gábor | okt 23, 2017 | 0 |
Idén nyáron volt száz éve, hogy világot látott a Ford TT modell, a cég első valódi haszongépjárműve.
TovábbSzerző: Balázs Gábor | okt 10, 2017 | 0 |
A Mazda Cosmo Sport 1967-ben bemutatott modellje volt a gyár első sajátgyártású sportautója.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | okt 7, 2017 | 0 |
Nem mozifilm, de a keletnémet, kétütemű motorral szerelt, mintegy 300 ezer darabban gyártott Wartburg története is szépen bővelkedik kalandokban.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | okt 3, 2017 | 0 |
A 150 lóerős BMW 507 Roadster-t a limuzin Barokk Angyal V8-as motorja repítette, de sajnos nem élhetett meg hosszú történelmet.
TovábbSzerző: Zoltán Tamás | Sze 26, 2017 | 0 |
Egy nyughatatlan vállalkozó mindent ki akar próbálni. Így volt ezzel Peter Monteverdi is, a Monteverdi autó megálmodója.
TovábbVálasszon a kategóriák közül