Ez eddig nem sokkoló. Rengeteg a youtuber, de olyan mint ő, kevés. Nem veszi félvállról. A saját pénzén vesz meg kocsikat, Lada Nivát, vagy Suzukit, külföldről hoz be küszöb nélkülivé rohadt BMW-t, és csinálgatja őket. Hogy neked ne kelljen. Mi ebben a sokkoló?

Hát az, hogy önmagát értelmesen kifejezve, választékosan, a mostani Youtube szintet túlszárnyalva, összeszedetten, kellő öniróniával teszi.

Már partnerei is vannak. Az egyik legutóbbi adásában az Olajwebshop.hu támogatta az Audi R8 vérátömlesztését, azaz az olajcserét. Szép teljesítmény, hogy egyedül ekkora látogatottságot tudott elérni: a legnézettebb videóit 800 ezernél is többen nézték.

Miért vettél 50 ezres Suzukit és 100 ezres BMW-t?
Egyszer ment előttük egy Swift, tök ügyesen terelgette a srác, és szólt a barátnőm, hogy nekünk is kellene egy ilyen. Rávágtam, ok, majd jövőre, és el is felejtődött a dolog.  Aztán egyszer eszembe jutott, és elkezdtem keresgélni a neten. Persze szempont volt, hogy milyen jó videó lesz belőle, mert akkoriban már javában videóztam.

Hogy kezdted?
Mikor elkezdtem, még úgy indultam neki, hogy ha az első nap megnézik egy anyagomat ötezren, nem dolgoztam hiába. És ennél szerencsére többen is megnézték, sőt, csupa pozitív komment jött. Szerettem volna jót csinálni, hogy ne csak a tartalom, de a körítés is jó legyen. Így aztán egy hónapig arra vártam, hogy megjöjjön a mikrofonom. Mert szerintem alap, hogy a kép mellett a hang is legyen jó.

Na de mi volt a Suzukival?
Ami ekkor történt, engem is meglepett. A nap végére túl volt a százezren a Suzuki! Megdöbbentem. Az elején még jobban megindult, mint az R8 videó. Az R8 806 ezer megtekintésnél jár, míg a Suzuki 742 ezernél, az első 9 hónap alatt.
Közben rátértünk a munkára is, Attila a saját vállalkozásában dolgozik, amit már az egyetem mellett elkezdett építeni, a videózás csak hobbi. Aztán a nézettségről faggattam még, meg a visszajelzésekről, de most sem hibázott. Nem akar nézettségi versenybe kerülni senkivel. Persze jól esne neki, ha meglenne a 100 000 feliratkozó, nincs is messze már tőle.

Mi alapján választasz kocsikat?
A benne lévő sztori a fontos. Megvettem, olyan amilyen, de megcsinálom. A Suzukit például a megvétel után el kellett lopni, mert nem voltak meg a kulcsai.  Az R8 a váltó gondjával együtt került hozzám, ami jó pár éve fennálló probléma, már megjárt egy csomó szerelőt és tulajdonost, de én a kihívást látom benne, hogy megoldjam. Most úgy néz ki, sikerül.

Ki inspirált?
Inkább az volt, hogy láttam mit csinálnak a többiek, akik autós csatornákat készítenek, és valahogy éreztem, hogy én is csinálnék egyet, mert van egy csomó dolog, amiről a többi nem szól.

Végül azt mondd meg, most hány kocsid van?
Huh! A Youtube miatt van a 2 Suzuki, a 100 ezres BMW, a Lada Niva meg a Skyhawk. És tudod mi a legviccesebb? Hogy ezek együtt is olcsóbbak, mint egy tízéves Astra.