Az előd sikerének köszönhetően az új német kis crossover fokozott várakozásnak örvend. A kocsi dizájnja érdekes, természetesen van benne pár megoldás a korábbi Opelekből, ám előre vetíti már a márka új formavilágát, érezteti, hogy milyenek is lesznek az elkövetkezendő időszak modelljei.

A csak LED-es fényszórókkal készülő Opel Mokka 2021-es változata viseli elsőként a Visort, a márka friss arcát, s itt mutatkozik be az új, keskenyebbre szabott embléma és a hátul középen megjelenő modellnév is.

A 2021-es Opel Mokka elektromos kiadása már 324 kilométert ígér számunkra egy töltéssel.

A 2021-es Opel Mokka elektromos kiadása már 324 kilométert ígér számunkra egy töltéssel.

Belül újdonság a Pure Panel, vagyis a duplaképernyős digitális műszerfal. A kijelző kerete azonos méretű, a képernyő mérete azonban eltérő – az olcsóbb Mokkákban mindkettő 7, a drágábbakban a vezető előtti 12, a középső központi érintőképernyő 10 colos. A tervezők láthatóan igyekeztek csökkenteni a gombok számát, de azért a fontosabb fizikai kapcsolók maradtak. Hála a mérnököknek, így nem kell elvesznünk az almenükben, ha csak fűteni vagy éppen hangerőt szeretnénk állítani.

Az Opel szerencsére megadja még a választás lehetőségét az erőforrások tekintetében is a vásárlóknak, így ebből a szabadidőautóból lesz benzines, dízel és elektromos típus is. Alapáron hatfokozatú sebességváltóval szerelik, de az erősebb benzineshez nyolcfokozatú automata is kérhető.

A Mokka-E-be végül is 50kWh-s lítiumion akkumulátor került, amely egy 136 lóerős villanymotort lát el energiával, és a gyártó tájékoztatása szerint az elektromos változat hatótávja 324 kilométert is biztosíthat számunkra. Sajnos az Opel Mokka 2021-es árát egyelőre nem árulták el, de a hírek szerint nem sokkal lesz drágább, mint az előd volt. A hazai márkakereskedők januártól kezdik árulni.