A Peugeot 3008 vitathatatlanul a gyártó egyik legsikeresebb modellcsaládja, melyet a 2016-os bevezetés óta eladott több mint 700.000 példány is jól szemléltet.
A most bevezetésre kerülő Peugeot 3008 GT Hybrid4 pedig amellett, hogy remek emissziós értékekkel is rendelkezik, a sorozatban gyártott modellek közül az eddigi legnagyobb teljesítménnyel bír. A Peugeot 3008 plug-in hybridje négykerék-meghajtást kapott és akár 300 lóerő leadására is képes.
Mindezt egy 1.6 literes 200 lovas PureTech benzinmotor és tengelyenként egy 110, illetve 112 lóerős villanymotor produkálja, az új házi csúcsteljesítményt pedig egy e-EAT8 sebességváltó továbbítja a kerekek felé. Az autó álló helyzetből 5.9 másodperc alatt éri el a százas tempót, a 13,2 kWh kapacitású akkumulátor pedig a Peugeot 3008 hybrid hatótáv kiszolgálására mintegy 59 kilométerre elegendő elektromos energiát tud biztosítani.
Az új francia SUV károsanyag kibocsátása a nagyobb teljesítmény ellenére is mindössze 29g/km, mely jelenleg az egyik legjobb a piacon. A kényelmet és a városi komfortot továbbfokozandó, hogy a maximális töltésszint gyorstöltővel és Wallbox használatával már nem egészen két óra alatt elérhető.
A konnektoros változat egyelőre csak a GT kiadáshoz lesz elérhető, de 2020 tavaszán az ígéretek szerint érkezik egy némileg gyengébb változat is, egy 180 lóerős benzinmotorral és 110 lóerős villanymotorral kombinálva.