A Peugeot 3008 vitathatatlanul a gyártó egyik legsikeresebb modellcsaládja, melyet a 2016-os bevezetés óta eladott több mint 700.000 példány is jól szemléltet.

A most bevezetésre kerülő Peugeot 3008 GT Hybrid4 pedig amellett, hogy remek emissziós értékekkel is rendelkezik, a sorozatban gyártott modellek közül az eddigi legnagyobb teljesítménnyel bír. A Peugeot 3008 plug-in hybridje négykerék-meghajtást kapott és akár 300 lóerő leadására is képes.

A belső tér a Peugeot 3008 hybridjének esetében is a jól megszokott vonalakat kapta.

A belső tér a Peugeot 3008 hybridjének esetében is a jól megszokott vonalakat kapta.

Mindezt egy 1.6 literes 200 lovas PureTech benzinmotor és tengelyenként egy 110, illetve 112 lóerős villanymotor produkálja, az új házi csúcsteljesítményt pedig egy e-EAT8 sebességváltó továbbítja a kerekek felé. Az autó álló helyzetből 5.9 másodperc alatt éri el a százas tempót, a 13,2 kWh kapacitású akkumulátor pedig a Peugeot 3008 hybrid hatótáv kiszolgálására mintegy 59 kilométerre elegendő elektromos energiát tud biztosítani.

Az új francia SUV károsanyag kibocsátása a nagyobb teljesítmény ellenére is mindössze 29g/km, mely jelenleg az egyik legjobb a piacon. A kényelmet és a városi komfortot továbbfokozandó, hogy a maximális töltésszint gyorstöltővel és Wallbox használatával már nem egészen két óra alatt elérhető.

A konnektoros változat egyelőre csak a GT kiadáshoz lesz elérhető, de 2020 tavaszán az ígéretek szerint érkezik egy némileg gyengébb változat is, egy 180 lóerős benzinmotorral és 110 lóerős villanymotorral kombinálva.