A külsőn alig látszik, hogy több mint 900 ezer tervezési munkaórát foglalkoztak az Iveco Daily 2019-es felfrissítésével, az átalakítás lényegi része ugyanis a karosszéria alatt található. Kívül igazán csak az új hűtőrács, a lökhárító, illetve a LED-technológiás világítás a szembetűnő.
Ugyanakkor áttervezték az ajtók zsanérjait a jobb záródás és az utastér hangszigetelése érdekében, de komolyabban frissítették a vezetői környezetet is. Sok fejlett segédrendszert kapott a megújult Iveco Daily, és bár ezek nagy része más modellekből már ismert lehet, az azért nem rossz, hogy például erős oldalirányú széllökések esetén egy asszisztens támogatja a járművezetőt a stabilitás megőrzésében.
Erőforrások közül a 2.3 literes dízel választható 116 vagy 156 lóerős kivitelben, míg a 3.0 literest már 160 és 210 lóerővel is kérhetjük, de az említetteken kívül a sűrített földgázzal üzemelő Natrual Power változat is megmaradt a választékban. A megújult Iveco Daily motorok új elektronikus szabályzású, változó turbinageometriájú turbófeltöltőt kaptak, és természetesen teljesítik már a legfrissebb Euro 6d károsanyag-kibocsátási normákat.
A stop-start rendszer valamennyi motornál alapfelszereltség. A gyáriak szerint ezekkel az új fejlesztésekkel az Iveco Daily gazdaságosabban üzemeltethető, de az persze továbbra is kérdés, elegendő lehet-e mindez fenntartani az érdeklődést a már kissé korosodó, még 2014-ben bemutatott olasz kisteherautó iránt.