Napjainkra egyre több gyártó kezdi belőni magának, a felmérések alapján a városi munkába járáshoz minimálisan szükséges 50-70 kilométeres tisztán elektromos hatótávot zöldülő autóinak megtervezésénél.

Nincs ez másképpen a BMW 3 hybrid esetében sem, így az új 330e már valóban takarékos és környezettudatos választást jelenthet a városlakó vásárlóknak. Az új plug-in hybrid hajtáslánc a 184 lóerős kétliteres négyhengeres benzinmotorra, és a 68 állandó és 113 maximális lóerő teljesítmény leadására képes elektromos motor kombinációjára épül.

Nem csak a formája szép, de az ígéretek szerint normál vezetési stílussal az új BMW 3 hybrid fogyasztás akár már 1,7 liter körül is kihozható.

Nem csak a formája szép, de az ígéretek szerint normál vezetési stílussal az új BMW 3 hybrid fogyasztás akár már 1,7 liter körül is kihozható.

Ezekhez kapcsolódik majd a sorozatgyártásban most először kínált, és már az alapfelszereltség részeként beépített XtraBoost névre hallgató teljesítménynövelő funkció, ami további 41 lóerő többlettel tudja megtoldani a plug-in hybrid hajtáslánc rendszerteljesítményét. A két motor együttes produkciójával így akár már 252 lóerő és 420 Nm csúcsnyomaték is elérhető.

A 230 kilométer/órás végsebességet bíró új BMW 330e limuzin mindössze 6,0 másodperc alatt gyorsul százra, melyből az első 140 km/órás tempót képes már tisztán elektromos módban is elérni. Teszi mindezeket úgy, hogy a nyáron piacra kerülő BMW 3 hybrid fogyasztás és károsanyag-kibocsátás több mint tíz százalékkal csökken a kifutó modellhez képest. Átlagos vezetési stílussal vegyesben 100 kilométert akár már 1,7 liter benzin elfogyasztásával is megtehetünk, és hogy könnyebben zöldüljünk, a hybrid újdonsághoz természetesen a normál 3-as limuzin összes extrája rendelhető lesz.