A külsőn alig látszik, hogy több mint 900 ezer tervezési munkaórát foglalkoztak az Iveco Daily 2019-es felfrissítésével, az átalakítás lényegi része ugyanis a karosszéria alatt található. Kívül igazán csak az új hűtőrács, a lökhárító, illetve a LED-technológiás világítás a szembetűnő.

Ugyanakkor áttervezték az ajtók zsanérjait a jobb záródás és az utastér hangszigetelése érdekében, de komolyabban frissítették a vezetői környezetet is. Sok fejlett segédrendszert kapott a megújult Iveco Daily, és bár ezek nagy része más modellekből már ismert lehet, az azért nem rossz, hogy például erős oldalirányú széllökések esetén egy asszisztens támogatja a járművezetőt a stabilitás megőrzésében.

Az Iveco Daily továbbra is maradt ami volt, egy sokoldalú praktikus munkatárs, csak már jóval többet ad.

Az Iveco Daily továbbra is maradt ami volt, egy sokoldalú praktikus munkatárs, csak már jóval többet ad.

Erőforrások közül a 2.3 literes dízel választható 116 vagy 156 lóerős kivitelben, míg a 3.0 literest már 160 és 210 lóerővel is kérhetjük, de az említetteken kívül a sűrített földgázzal üzemelő Natrual Power változat is megmaradt a választékban. A megújult Iveco Daily motorok új elektronikus szabályzású, változó turbinageometriájú turbófeltöltőt kaptak, és természetesen teljesítik már a legfrissebb Euro 6d károsanyag-kibocsátási normákat.

A stop-start rendszer valamennyi motornál alapfelszereltség. A gyáriak szerint ezekkel az új fejlesztésekkel az Iveco Daily gazdaságosabban üzemeltethető, de az persze továbbra is kérdés, elegendő lehet-e mindez fenntartani az érdeklődést a már kissé korosodó, még 2014-ben bemutatott olasz kisteherautó iránt.