Talán elfogultság nélkül állítható, hogy a Ford EcoSport 2018-ig tartó életútja nem volt a legtündöklőbb, amit a vélemények szerint leginkább nem túl szerencsés formatervének köszönhetett. Azt, hogy valóban módosítani kellett az autó formavilágán, azt jól tükrözte Jim Farley, a Ford of Europe vezetőjének egy tavalyi nyilatkozata is, melyről már egy korábbi, rövidre szabott EcoSport teszt után írtunk. A mostani kiadással, az akkori hibákat próbálta orvosolni a gyártó.

A keményebb kisugárzású, mégis kifinomultabb külsővel megjelenő új modell 12 látványos fényezéssel, és minden eddiginél több, a személyre szabhatóságot biztosító opcióval rendelhető meg. A felhasználó-központú, frissebb hatású kabin komfortját lebegő hatású 8 colos érintőképernyő és fűthető kormánykerék fokozza majd, nem beszélve az intelligens tárolási megoldásokról. A Ford EcoSport 2018 közepétől megrendelhető változatában elérhető lesz már az Intelligens összkerékhajtás is, aminek köszönhetően még jobb vezetési élményt kínál majd.

A Ford EcoSport 2018-as motorválasztéka bővül majd a vadonatúj 125 lóerős 1,5 literes Ford EcoBlue dízelmotorral melyet egy hatfokozatú manuális sebességváltó egészít ki.

A Ford EcoSport 2018-as motorválasztéka bővül majd a vadonatúj 125 lóerős 1,5 literes Ford EcoBlue dízelmotorral melyet egy hatfokozatú manuális sebességváltó egészít ki.

A technológia észrevétlenül osztja meg a forgatónyomatékot a négy kerék között, automatikusan javítva az autó úttartását és tapadását a csúszós utakon. A rendszer 20 ezredmásodperc alatt – vagyis az emberi szempillantásnál hússzor gyorsabban – képes egészen 50/50 arányig megváltoztatni a forgatónyomaték elosztását az első és a hátsó kerekek között. A Ford EcoSport 2018-as motorválasztéka bővül majd a vadonatúj 125 lóerős 1,5 literes Ford EcoBlue dízelmotorral melyet egy hatfokozatú manuális sebességváltó egészít ki. További pozitívum, hogy végre a Ford EcoSport 2018-as kínálatában is megjelenik ST-Line kivitel. A felfrissült modellről szóló tapasztalatainkról részletesebben Ford EcoSport ST-line tesztünkben olvashattok.