Az értékesítés évről-évre növekedést mutat, és a tavalyi 45.5 százalékos részesedésével az autó már toronymagasan uralta kishazánk pickup piacát.

Nem véletlen, hogy az egyébként megalapozott sikert meglovagolva a gyártó szándékai szerint immáron a csúcsváltozat, a Ford Ranger Raptor Magyarország és Európa piacán is elérhető lesz.

Szinte már személyautós kényelem honol a Ford Ranger Raptor utastérben.

Szinte már személyautós kényelem honol a Ford Ranger Raptor utastérben.

A motorháztető alá a Ford 2.0 literes EcoBlue motorjának Bi-turbo változata került, melynek 213 lovas teljesítményét egy 10 fokozatú automata sebességváltó továbbítja a kerekekhez. Ez a kapcsoló korábban a szintén komoly technikát felvonultató Ford F-150 Raptor változatában mutatkozott be, és bizonyította, hogy a legszélsőségesebb körülmények között is megállja a helyét. A szerkezet tartósságát és kis tömegét nagy szilárdságú acél, alumínium és kompozit anyagok felhasználásával sikerült elérni. A váltó szélesebb fokozatkiosztása egyébként dinamikusabb gyorsulást, jobb gázreakciót, és papíron 8,9 literes üzemanyag-fogyasztást ígér.

A lengéscsillapításról a Pozíció Érzékelő funkcióval kiegészített Fox Racing Shox technika gondoskodik, mely jóval erősebb csillapítást és kimagasló terepjáró-képességet kínál az extrém helyzetekben, míg az országúton biztosítja a sima futást. Az első lengéscsillapítók mozgástartománya 32, a hátsóké 18 százalékkal nőtt. Bár a Ford Ranger Raptor Magyarország esetében alkalmazott ára még nem ismert pontosan, de az előzetes információk alapján valahol 16-17 millió körül várhatjuk majd az év közepétől.