Valódi terepjárókról persze itt nincs szó, de látványos és feljavított változatokról annál inkább igen. A sort a Kodiaq és a Karoq Scout módosulásai kezdték, majd hozzájuk csatlakozott most a Superb offroad-stílusú változata is.

A megújult Skoda Superb Combi Scout többek között ügyes formai elemekkel, 15 milliméterrel megnövelt hasmagassággal, megerősített futóművel és persze és összkerékhajtással érkezik. A Skoda Superb 4×4-es változata így azért már a műutaktól távolabb, dimbes-dombos, rosszabb földutakon is megállja a helyét.

Ahogy azt már megszokhattuk a modell esetében, a helykínálat a Skoda Superb Combi Scout változatában is óriási.

Ahogy azt már megszokhattuk a modell esetében, a helykínálat a Skoda Superb Combi Scout változatában is óriási.

Mindezt tovább segítheti a vezetői profil-választás (Driving Mode Select) Offroad üzemmódja is, illetve az elszántabbaknak pedig extrafelszereltségként rendelhető az adaptív lengéscsillapítás szabályzás.

A Skoda Superb Combi Scout motorválaszték szempontjából is a két legerősebb darabját kínálja. A kétezer köbcentis motorok közül a dízel TDI 190, míg a benzines TSI 272 lóerő teljesítményt teszt a kocsi alá, melyet mindkét esetben egy hétfokozatú DSG sebességváltó továbbít a négy kerék felé.

A Skoda Superb Combi Scout mindkét erőforrása tartalmazza az automatikus motorleállítás és -indítás, az a Start-Stop, illetve a fékezési és motorfék-fázisok alatti energia-visszatáplálás rendszereit is, így különösen gazdaságos üzeműek. Alapkivitelben 18 colos könnyűfém tárcsákat kapunk, de ha a látványt tovább akarjuk fokozni, extraként rendelhetünk 19-es kéttónusú Manaslu keréktárcsákat is a Skoda Superb 4×4-es kiadásához.