A nevezetes londoni Olympic Park útjain mutatta meg magát először az első Jaguar villanyautó, a Jaguar I-Pace előfutára. Bár a gyártó szerint az autó végleges vonalai még némileg változhatnak a bemutatóig, de a I-Pace Concept valóban ragyogó alapokat ad az új modellnek.

A 4680 mm-es hosszúságra, és 2990 mm-es tengelytávjára építve sikerült kényelmes és abszolút prémium szintű belső teret kialakítani a tervezőknek, melyhez egy 530 literes hátsó csomagtér tartozik. A Jaguar I-Pace meghajtását biztosító, elől illetve hátul elhelyezett két villanymotor szintén kiváló paramétereket biztosítanak az autónak. A Jaguar I-Pace kb. 4 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 96 km/óra sebességre, hatótávolsága pedig a 90 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátornak köszönhetően meghaladja az 500 kilométert (NEDC ciklus szerint).

Sikerült kényelmes és abszolút prémium szintű belső teret kialakítani a Jaguar I-Pace tervezőinek, melyhez egy 530 literes hátsó csomagtér is tartozik.

Sikerült kényelmes és abszolút prémium szintű belső teret kialakítani a Jaguar I-Pace tervezőinek, melyhez egy 530 literes hátsó csomagtér is tartozik.

A Jaguar I-Pace gyorsan és egyszerűen tölthető, az 50 kW-os egyenáramú töltővel mindössze 90 perc alatt elérhető a 80 százalékos töltöttség. Az első és hátsó tengelyt hajtó kompakt, kistömegű villanymotorok együttesen 400 lóerő teljesítményre, 700 Nm forgatónyomatékra képesek, és valódi négyévszakos összkerékhajtást biztosítanak. A Jaguar I-Pace a Magna-Steyr grazi üzemében készül, és várhatóan 2018-ban kerül majd forgalomba.