A dizájn rutinszerű megújítása mellett a Honda HR-V 2019-es változatánál a tervezés egyik központi eleme volt a zajcsökkentés, mely által most még komfortosabbá vált a japánok sportos szabadidő autója.
Az utas- és motortér közötti elválasztó lemez, a kerékjárati ívek és a csomagtartó környékén, de az ajtókban is lényegesen több zajcsillapító szigetelés található, mint ez idáig. Szintén újdonság, hogy felszereltségi szinttől függően már az Aktív Zajszűrő Rendszer is elérhető a Honda HR-V 2019-es kiadásához.
Ennek lényege, hogy két mikrofonnal érzékeli az utastérben fellépő alacsony frekvenciájú rezgéseket, majd ezeket az autó hangszórói által sugárzott, és precízen időzített ellentétes hanghullámokkal semlegesíti. A Honda HR-V 2019 értékesítése az 1.5-ös, négyhengeres benzines i-VTEC erőforrással indul, melynek csúcsteljesítménye 130 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 155 Nm 4600-as percenkénti főtengelyfordulatnál.
Hatfokozatú manuális váltóval mindössze 10,7 másodpercig tart a gyorsulás 0-100 km/h-ra, míg az extraként rendelhető CVT váltóval ez 11,2 másodpercet vesz igénybe. A 2019-es Honda HR-V fogyasztás 5.3 körül alakul majd az ígéretek szerint. Az első példányok októberben érkeznek a márkakereskedésekbe, de nem kell sokat várni a sportosabb vezetési élményre vágyó sofőröknek sem, hiszen az 1,5 literes benzines VTEC Turbo, és az 1,6 literes i-DTEC már 2019 tavaszától szintén elérhető lesz.