Az Opel Astra évek, pontosabban már évtizedek óta az egyik legsikeresebb modellcsalád a középkategóriában. Nem a véletlen műve ez, hiszen amellett hogy mindig szerethető idomokkal csábította a vásárlókat, folyamatosan hozott magával valamit a leginkább csak felsőbb kategóriákban elérhető technológiákból is.

Bár némi változás felfedezhető a külső megjelenésben is, de a mérnökök az Opel Astra 2019-es módosításakor főleg a hatékonyság javítására és a károsanyag-kibocsátás mérséklésére helyezték a hangsúlyt.

A külső és belső megjelenésben alig van néni változás, de az új PSA erőforrásoknak köszönhetően az Opel Astra 2019-ben még hatékonyabbá és még zöldebbé vált.

A külső és belső megjelenésben alig van néni változás, de az új PSA erőforrásoknak köszönhetően az Opel Astra 2019-ben még hatékonyabbá és még zöldebbé vált.

A könnyű felépítménynek és az új, már a PSA csoporttól származó motoroknak köszönhetően mintegy 19%-al csökkent az autó széndioxid kibocsátása, mellyel rögtön a kompaktok élére került.

Az új Opel Astra 2019-ben két benzines és egy dízel erőforrással érkezik, melyeket összesen hat teljesítményszinten érhetünk majd el. Az 1.2-es háromhengeres turbós benzinesek 110, 130 és 145 lóerővel, hatfokú kézi váltóval, az 1.4-es pedig 145 lóerővel és hétfokozatú, folyamatosan változó áttételű CVT kapcsolóval lesz kapható.

A 1.5 literes, négyhengeres dízel Astra 105 és 122 lóerős változatokat biztosít majd számunkra. A hatfokozatú manuális váltó mellett az erősebb dízel kapható lesz még azzal a kivételesen precíz kilencfokozatú automatával is, amely az Opel Astra 2019-es kiadásában mutatkozik be először. A fogyasztások a választott erőforrástól és váltótól függően a WLTP szerint mért 4.4 és 5.5 liter körül alakulhatnak.