Az idei Ford C-Max Sport többek között olyan látványos eszközökkel is megpróbálja a vásárlókat magához csábítani, mint a nagyméretű hátsó légterelő, a kontrasztos fekete tetőburkolat, vagy éppen a látványos 17-, illetve 18 colos könnyűfém keréktárcsák. A jól megválogatott, pénztárcabarát benzin- és dízelmotorok pedig még szimpatikusabbá tehetik.

A Ford C-Max Sport 2018-as motorválasztékában megtalálhatjuk a gyártó kompakt méretű 1.0 literes benzinmotorját is, melynek fogyasztását tovább csökkenti a háromhengeres erőforrásokban elsőként alkalmazott hengerlekapcsolási technológia.

Az idei Ford C-Max Sport olyan látványos eszközökkel is megpróbálja a vásárlókat magához csábítani, mint a nagyméretű hátsó légterelő, vagy a kontrasztos fekete tetőburkolat.

Az idei Ford C-Max Sport olyan látványos eszközökkel is megpróbálja a vásárlókat magához csábítani, mint a nagyméretű hátsó légterelő, vagy a kontrasztos fekete tetőburkolat.

Ez a megoldás automatikusan leállítja az egyik henger üzemanyag-ellátását és szelepmozgatását mikor a motor nem teljes terheléssel üzemel, (például amikor az autó egyenletes sebességgel halad) tovább csökkentve ezzel is a fogyasztást. A rendszer 14 ezredmásodperc alatt, vagyis az emberi pislogásnál hússzor gyorsabban képes lekapcsolni vagy visszakapcsolni egy hengert, anélkül, hogy mindez érződne a motor teljesítményében.

A 100 lóerős 1.0 EcoBoost fogyasztása 5.6, míg a 125 lóerős változat esetében 5.7 liter. A benzines kínálatában szerepel még az 1.5-ös, 150 lóerős EcoBoost 6.1, illetve a 180 lóerős 6.5 literes fogyasztással. A Ford C-Max Sport dízelei az 1.5-ös TDCi 95 és 120 lovas változatában egyaránt 4.7 literes, valamint a 2.0 literes TDCi 150 lovas 5.2 és 170 lóerős kiadása pedig 5.1 literes fogyasztás mellett lehet a miénk.