A Jaguar XF már 2007 óta biztosítja elérhető áron azt a fajta higgadt eleganciát, amely nem hivalkodó, de mégis a megfelelő módon tudja pozicionálni tulajdonosát. Az imázs, amit a nagy elődök kialakítottak a mai napig körbelengi a márkát.

A Jaguar XF család jelenleg a már öt éve piacra dobott második generációjánál jár, de most elérkezettnek látták az időt egy kis átalakításra.

Ahogy a külső, úgy a Jaguar XF utastere is hűen követi a márka mai formavilágát.

Ahogy a külső, úgy a Jaguar XF utastere is hűen követi a márka mai formavilágát.

Az átrajzolt hűtőmaszknak és a nagyobb légbeömlőknek köszönhetően az autó immár szélesebbnek és így jóval dinamikusabbnak hat, de mindez semmit nem vont le előkelőségéből, sportos eleganciája továbbra is megmaradt. Korunk igényeihez igazodva természetesen újragondolták az utasteret is, ami szintén hozza a már jól megszokott színvonalat, a kiváló minőségű anyagok pedig továbbra is biztosítják a prémium környezetet.

A Pivi Pro névre keresztelt szórakoztató rendszer legújabb változata már egy 11.4 colos ívelt üvegpanellel szerelt vadonatúj érintőképernyőn keresztül kezelhető, miközben a létfontosságú adatok elérhetőségéhez az új Jaguar XF egy 12.3 colos virtuális műszerfal-kijelzőt kapott.

A kétliteres, soros négyhengeres motorok kétfajta benzines, egy 250 és egy 300 lóerős, valamint egy 204 lovas dízel változatban érhetőek el. Az utóbbi 7.6 másodperces gyorsulást tudhat magáénak, és a mild-hybrid rendszernek köszönhetően mindössze egy igazán baráti, 4.9 literes fogyasztással bír. Az átvitelt az összes Jaguar XF változat esetében a finomhangolású, nyolcfokozatú automata váltók biztosítják.