Persze ez nem is probléma, hiszen a gyártásnak mindig igazodnia kell a mindenkori vásárlói igényekhez, így napjaink divathullámát meglovagolva a Focus Active után a Ford Puma crossover bőrbe bújt szintén.
A stílusos városi ragadozó a Ford B-padlólemezére épül, amelynek optimalizált tengely- és nyomtávja jól bevált alapot biztosít az ideális arányok megteremtéséhez, egyedi karakterét pedig tovább hangsúlyozzák a karosszéria oldalán végigfutó látványos vonalak és az erőteljes kerékjárati ívek.
A Ford Puma crossover 2019-es változata a maga 456 literes térfogatával a kategória legnagyobb csomagterét biztosítja majd, és már a megjelenéskor 11 féle színben lesz kapható. Esetében az elsők között lesz elérhető a gyár EcoBoost mild-hybrid hajtása is. A technológia 11.5 kilowattos indítómotor/generátorral egészíti ki az 1.0 literes, háromhengeres EcoBoost benzinmotort, illetve elektromos árammá alakítja, majd 48 voltos lítium-ion akkumulátorban tárolja a fékezéskor többnyire elvesző energiát.
A 2019-es Ford Puma bemutatkozó változatának 125 lóerős, 1.0 literes EcoBoost motorjának üzemanyag-fogyasztását 5.8 liter körülire ígérik. A dízel kiadás, illetve a hétfokozatú, dupla tengelykapcsolós automata sebességváltó pedig a modell bemutatását követően jelenik majd meg a kínálatban. A Ford Puma Crossoverje a romániai krajovai üzemben készül, és várhatóan az év végén jelenik meg a hazai márkakereskedésekben.