Immáron 14 éve, hogy eltűnt az öreg kontinens márkakereskedéseiből, és hogy a szedánok napjainkban tapasztalható térvesztése, vagy csak egyszerű piacbővítés okán hozzák-e vissza Európába az új Toyota Camry Hybrid kiadását, azt valószínűleg sohasem fogjuk megtudni.
De igazából mindegy is, a lényeg, hogy újra elérhető lesz egy nagy múltú modell a felső középkategóriás szegmensben. A már 8 nyolcadik generációjánál tartó sorozat most új dizájnnal, belsőtérrel, kiemelkedő kényelemmel, csúcsminőségű hajtás-technológiával, és rengeteg vezetést támogató rendszerrel érkezik.
A Toyota Camry Hybrid 2,5 literes öntöltő hajtáslánca ügyesen kapcsolja össze a hatékony üzemanyag-felhasználást a magasabb teljesítménnyel, no és persze a környezetvédelemmel. Az aggregát 218 lóerős teljesítménye és 98g/kilométernél alacsonyabb CO2 kibocsátása mellett a 2019-es Toyota Camry Hybrid fogyasztás mindössze 4,2 liter körülire várható.
A kényelem és pakolhatóság érdekében hátul kétféle kialakítást valósítottak meg a 60:40 arányban osztottan dönthető támlákkal, illetve a 40:20:20 arányban osztott, elektromosan állítható széles fejtámaszokkal felszerelt ülésekkel.
A hasznos teret tovább bővíti, hogy az új tervezésű kettős kereszt-lengőkaros hátsó felfüggesztéssel a lengéscsillapítók szintén csak kevés helyet vesznek el a csomagtérből, így a poggyásztér befogadóképessége eléri az 524 litert. A hírek szerint a Toyota Camry Magyarországon történő bevezetése 2019-első felében várható.