A márka által bevezetett, sok újdonságot tartalmazó új Online szervizidőpont-foglaló rendszer, valamint az Online karbantartási díj kalkulátor és a Videocheck platformok XXI. századi színvonalon biztosítják az ügyfelek és a márkaszerviz közötti interaktív kapcsolatot és kényelmet. Az Online szervizidőpont-foglaló rendszeren keresztül az ügyfél néhány kattintással regisztrálhatja gépkocsiját a kiválasztott márkaszerviz munkafelvételi naplójába.

A munkafelvevő azonnal lát minden információt: modellt, motorizációt, kilométeróra állást, a választott szolgáltatásokat, ügyféladatokat és egyéni igényeket. Az ügyfélnek nincs más dolga, mint a választott időpontban a szerviz munkafelvételén megjelenni, ahol tárt karokkal várják őt. A karbantartási díj kalkulátor még ennél is többet nyújt: az ügyfél beárazott szolgáltatásokra foglalhat időpontot. Lehetséges ez az alkatrészárak és a normaóra ismerete nélkül?

Igen! Bármely Peugeot modellel is rendelkezik az ügyfél, a belső szakmai műszaki platformmal interaktív összeköttetésben lévő intelligens díjszámító kalkulátor, a modell-motorizáció vagy az alvázszám alapján automatikusan kiszámítja a kiválasztott karbantartás fix díjcsomag-árát. Így az ügyfél már a szerviz-beavatkozás elvégzése előtt is pontosan tudja, hogy mennyit fog fizetni a szolgáltatásért. És ez nem minden!

Nincs szükség a személyes jelenlétre. A Videocheck segítségével az ügyfél egy kattintással elfogadhatja, vagy akár el is utasíthatja az ajánlatot.

Nincs szükség a személyes jelenlétre. A Videocheck segítségével az ügyfél egy kattintással elfogadhatja, vagy akár el is utasíthatja az ajánlatot.

Előfordul, hogy a megrendelt szervizművelet elvégzése közben a szakember olyan meghibásodást, karbantartási hiányosságot fedez fel, mely előre nem volt látható. A Videocheck szolgáltatás keretében a szerelő videofilmet készít a problémás területről, a felvételt szóbeli magyarázattal rögzíti, a munkafelvevő pedig elektronikusan továbbítja az ügyfélnek a feltárt probléma megoldására készített árajánlattal együtt.

Az ügyfél – akár otthonról – egy kattintással elfogadhatja vagy elutasíthatja az ajánlatot, vagy szükség szerint további információkat is kérhet. Ez a rendszer nemcsak kényelmes és átlátható az ügyfél szempontjából, de a szerviz is igazolni tudja, hogy a gépjármű hiányosságaira felhívta a figyelmet, és így biztonságban bocsáthatja vissza az autót a forgalomba.