A Ford Fiesta ST 2018-as harmadik generációs változata az első Performance modell háromhengeres motorral, és az első, választható üzemmódokkal. A Normal, Sport és Versenypálya beállítások áthangolják a motor, a kormánymű és a stabilitásvezérlés működését, hogy az autó a közúton és a versenypályán egyaránt kimagasló vezetési élményt biztosíthasson.

A kiválasztott üzemmódtól függően működik az új Ford Fiesta ST Elektronikus Hangzásjavítás technológiája és az aktív kipufogószelep is. Az új 1,5 literes EcoBoost erőforrásban nagy nyomású közvetlen befecskendezés, kettős független változó szelepvezérlés és turbótöltés optimalizálja a teljesítményt és az üzemanyag-fogyasztást.

A Ford Fiesta ST többek között új, egyedi külső stíluselemeket, hálómintázatú hűtőrácsot, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott.

A Ford Fiesta ST többek között új, egyedi külső stíluselemeket, hálómintázatú hűtőrácsot, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott.

A tisztán alumíniumból készített blokk integrált kipufogócsonkja szintén a teljesítmény növelését szolgálja, mivel a motor így hamarabb éri el az optimális üzemi hőmérsékletét. Ez a megoldás a kipufogógázok útját is lerövidíti a hengerek és turbótöltő között, így hamarabb áll rendelkezésre a forgatónyomaték.

A három- és ötajtós változatban egyaránt megrendelhető Ford Fiesta ST 2018-as kínálatában minden eddiginél többféle belső kialakítás és az autó személyre szabását segítő opció szerepel. A merész és egyedi külső stíluselemek között például versenyautós ihletésű, hálómintázatú hűtőrácsot és exkluzív, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat is találunk, a külső fényezések listáján pedig az új Performance Blue árnyalat is megjelenik.