A kisautó immáron 12 éve hogy velünk van, és ahogy az már csak lenni szokott, a jelenleg harmadik generációjánál járó modellcsalád történelmében voltak sikeres és kevésbé eltalált változatok is.
A Hyundai i20 legújabb nemzedéke egyaránt elhagyta gömbölyded vonalait, de az i20 Active kiadására jellemző crossoveres formát is. A mai trendeknek megfelelően kicsit szögletesebbre, sportosabbra szabták, és ez utóbbi hatás fokozása érdekében az új Hyundai i20 N Line bevezetésével most először, a kisautó vásárlói számára is elérhetővé válik a stílusos, dinamikus felszereltségi szint.
Az egyedi lökhárító, a háromszög alakú ködlámpa, a krómozott dupla kipufogóvég és egyéb dekorációs elemek pedig jól megkülönböztetik majd a Hyundai i20 N Line változatát a család többi tagjától.
Az újdonság első körben kétféle motorral lesz elérhető. Az alap 1.2-es 84 lovas MPI erőforrás mellett rendelhetjük majd az egyliteres T-GDI turbómotor 100 és 120 lóerős változataival is. Az új Hyundai i20 N Line fogyasztása a 48 voltos mild-hybrid rendszerrel tehető még kedvezőbbé, ami a 100 lóerős változathoz feláras, a 120 lóerős kiadáshoz viszont már alapból jár.
A hybrid technológiához kapcsolódóan kerül bevezetésre egy új megoldás is, az iMT, vagyis az intelligens manuális sebességváltó, amely még takarékosabbá teszi a modellt. A Hyundai i20 N Line négyféle színben, opcióként kéttónusú fényezéssel 2021 tavaszától lesz elérhető a márkakereskedésekben. Aki persze egy komolyabb darabra vágyik a márkától, annak továbbra is ajánljuk az Hyundai i30 N 2.0 T-GDi kiadását, mely azért már egy jóval komolyabb energiabombának tekinthető. A kistestvér árairól egyelőre még nem láttak napvilágot pontos információk.