A szokásos menetrendhez igazodva a terepesebb Karoq Scout után a Skoda Karoq Sportline kiadását természetesen az agilisabb vezetést kedvelők elcsábítására dobják piacra, melynek érdekében már induláskor négyféle erőforrással vértezik fel.

A két 2.0 TDI dízelmotor közül az erősebb 190 lóerős egy hétfokozatú DSG váltón illetve összkerékhajtáson, míg az elsőkerékhajtású 150 lovas, hatfokozatú manuális váltóműn keresztül adja le teljesítményét.

A Skoda Karoq Sportline utasterében az ezüst kontrasztú díszvarrásokkal készült fekete sportüléseket már az új, légáteresztő Thermoflux szövettel látták el.

Az utóbbihoz opcióként áll rendelkezésre az összkerékhajtás és a hétfokozatú DSG.  A benzineseknél az ugyancsak fronthajtáshoz csatlakozó 150 lóerős 1.5 TSI mögé szintén extraként rendelhető majd a hétfokozatú DSG, kívánságra quattro állandó összkerékhajtással, illetve a negyedik, 190 lóerős, dinamikus 2.0 TSI verziót pedig kizárólag e modellváltozatához kínálja a gyár.

A Skoda Karoq Sportline már első pillantásra felismerhető, első sport-lökhárítója, 18 colos feketére fényezett könnyűfém keréktárcsái, a szintén fekete küszöbborítások és tetősínek, a sötétített üvegek kimondottan sportos fellépést kölcsönöznek számára. A Skoda Karoq Sportline színek az utastérben is dominálnak. Az ezüst kontrasztú díszvarrásokkal készült fekete sportüléseket már az új, légáteresztő Thermoflux szövettel látták el, és az első fotelek esetében gerinctámaszt is kapunk. A multifunkciós kormányt fekete perforált bőr borítja, míg a Skoda Karoq Sportline sportos hangulatát nemesacél betétekkel készített pedálok, fekete mennyezet- és tetőoszlop-kárpit teszik teljessé.