A modell európai sikere vitathatatlan, hiszen az öreg kontinensen realizált eladásai tavaly a korábbi 9 600 darabról 16 800-ra nőttek. Ebben természetesen egyaránt komoly szerepe van a Kia Optima SW, azaz a kombi, a konnektorból tölthető Plug-in Hybrid és a 245 lovas, sportos GT megjelenésének is.

A mostani ráncfelvarrás során a Kia Optima 2018-ra többek között új lökhárítókat kap, valamint változnak az első- és hátsó lámpák is. A sportos változatokon megújulnak az első ködlámpák, frissül a 18 colos alufelnik választéka, és a külső tükrök, a küszöbök, valamint a légbeömlők fényes fekete burkolata is új elem.

A Kia Optima 2018-ban már 7,0 vagy 8,0 colos központi érintőképernyővel, navigációs rendszerrel és a TomTom által kifejlesztett Kia Connected Services programmal lesz kapható.

A Kia Optima 2018-ban már 7,0 vagy 8,0 colos központi érintőképernyővel, navigációs rendszerrel és a TomTom által kifejlesztett Kia Connected Services programmal lesz kapható.

A fejlett biztonsági rendszerek mellett a Kia Optima 2018-ban már 7,0 vagy 8,0 colos központi érintőképernyővel, navigációs rendszerrel és a TomTom által kifejlesztett Kia Connected Services programmal lesz kapható, amely komplex kapcsolatot biztosít bármely rendszerű okostelefonunkkal.

A modell egyik új erőforrása a Ceed-ben is bemutatkozó, U3-sorozatú 1,6 literes közös csöves (CRDi) turbódízel 136 lóerővel, ami a korábbi 1,7 literest váltja le. A másik pedig az 1,6-os, közvetlen befecskendezéses turbós benzines (T-GDi) 180 lóerős teljesítménnyel, tökéletesen illeszkedve ezzel a családba a 2,0 l-es benzines 136 lovas szívó, és a GT-t hajtó 245 lóerős közvetlen befecskendezéses, ugyanekkora turbós gép közé. További vásárlócsalogató, hogy még a tavasszal megjelenő Kia Rio GT-Line esetében opciós, az Optimánál az 1,6-os T-GDi motorhoz már alapáron hétfokozatú duplakuplungos robotváltó csatlakozik.