Bár mélyreható változást nem hozott, de már kellett a Nissan 370Z 2018-as modellévre szóló megújulása. A változások modernebb, a mai dizájn-követelményeknek jobban megfelelő formai elemekkel ruházták fel a klasszikus coupe formát.

Fekete ajtókilincset és hátsó lökhárító betétet kapott, illetve az alapfelszereltséghez odaadták a korábban csak a Nismo változatokhoz elérhető, sötétre színezett fényszórókat és hátsó lámpatesteket is, a hatás további fokozásához pedig 19 hüvelyes könnyűfémtárcsákat tettek alá. Opcióként rendelhető a NissanConnect prémium szintű infotainment rendszere héthüvelykes képernyővel, a hozzátartozó navigációs rendszerrel, DVD lejátszóval, valamint tolatókamerával.

Bár mélyreható változást nem hozott, de már kellett a Nissan 370Z 2018-as modellévre szóló megújulása.

Bár mélyreható változást nem hozott, de már kellett a Nissan 370Z 2018-as modellévre szóló megújulása.

A technikai megújulást egy az Exedy-vel közösen fejlesztett nagyteljesítményű kuplung beépítése jeleneti a Nissan 370Z 2018-as kiadásában, miközben a motor pedig maradt a már jól ismert 328 lóerős V6-os.

A váltó hat- vagy hétfokozatú automata. A Nissan 370Z 2018-ban továbbra is az egyetlen modell maradt a kategóriájában, amelyben megtalálható a világ első, teljesen szinkronizált fel- és lekapcsolást biztosító fordulatszám-szinkronizáló rendszere, a Syncro Rev Control, mely a kézi sebességváltó esetén érhető el.