A napokban tartandó Párizsi Autószalon keretei között lesz majd először élőben is látható az új Corolla generáció kombi változata, melyet már abszolút az európai igényekhez próbálták igazítani a mérnökök.

A japán cég hibrid-központú műszaki fejlesztéseinek megfelelően a Toyota Corolla kombi mindössze egyetlen hagyományos belsőégésű motorral, a már jól ismert 1.2 literes, 116 lóerős turbós benzinessel készül majd, ugyanakkor kétféle hibrid hajtásláncot, egy 1.8-as 122 lóerőset és egy 2.0 literes 180 lovasat is választhatunk hozzá.

A Toyota Corolla kombi csomagtér már alapból is 598 literes pakolhatóságot biztosít, kihasználhatóságát pedig számos funkcionális és kényelmi kiegészítő is javítja majd.

A Toyota Corolla kombi csomagtér már alapból is 598 literes pakolhatóságot biztosít, kihasználhatóságát pedig számos funkcionális és kényelmi kiegészítő is javítja majd.

Az új Toyota Corolla kombi első futóműve a már jól bevált MacPherson szerkezet, hátul azonban vadonatúj fejlesztésű, oldalankénti több lengőkaros független rendszer dolgozik majd. A lengéscsillapítók szeleprendszere szintén megújult, és most először a Toyota adaptív felfüggesztése is elérhető lesz a 2019-es Corolla esetében.

A magasabb felszereltségi szinteken már alapáron, az alacsonyabbakon pedig extraként érhető majd el a Toyota prémiumszintű kényelmi és biztonsági felszereléseinek kínálata, mint például a nagy felbontású kijelző, a JBL hangrendszer, a vezeték nélküli telefontöltő, vagy éppen a Toyota Touch Multimedia. Az elöl és hátul ülők közötti távolság az új Corolla Touring Sports utasterében 928 mm, így a hátsó utasok kiemelkedő kényelemben utazhatnak. A Toyota Corolla kombi csomagtér alapmérete 598 liter, kihasználhatóságát pedig számos funkcionális és kényelmi kiegészítő is javítja majd.