Az elektromos Opel Corsa utcai kiadását átgondolva gyorsan léptek a németek, és a modell továbbfejlesztett változatával már új versenysorozatot is indítanak. A tervek szerint a nyáron induló ADAC Opel e-Rally Cup névre keresztelt sorozat küzdelmeire a gyártó 20 darab Opel Corsa-e Rally változatot szeretne elkészíteni, melyből 15 darab kerül majd értékesítésre.

Az autó lítium-ion akkumulátora gyakorlatilag megegyezik a szériaváltozatra kifejlesztettével. Az 50 kWh kapacitású elektromos erőforrás normál utcai körülmények között közel 340 kilométer út megtételét tudja biztosítani, ami persze terepen kevésbé kiszámítható és állandóan változó eltéréseket is mutathat. Az Opel Corsa-e Rally hatótáv maximalizálására ezért háromféle üzemmód variációt dolgoztak ki a mérnökök.

Az Opel Corsa-e Rally hatótáv maximalizálására a versenyzők háromféle üzemmód variációt tudnak majd használni.

Az Opel Corsa-e Rally hatótáv maximalizálására a versenyzők háromféle üzemmód variációt tudnak majd használni.

A gyorsasági szakaszokra kifejlesztett úgynevezett WP-ben, minimum 60 kilométeren áll majd rendelkezésre a csúcsteljesítmény és a maximális nyomaték, a  WP Regen módban a síkos talajhoz alkalmazkodik a nyomatékgörbe, a takarékos Eco mód tulajdonságait pedig majd az összekötő szakaszokon, két gyorsasági között, illetve a szervizhelyre menet, és onnan visszajövet lehet jól kihasználni.

A fronthajtású Opel Corsa-e Rally motorja 136 lóerő és 260 Nm nyomatékra leadásra lesz képes. A tervek szerint mintegy 16 millió forint körüli áron elérhető autókkal az ADAC és az Opel 2021-ig még 10 kvalifikációs futamot is szeretne indítani a megrendezésre első Super Season előtt.