A modellcsalád már 2012-es bevezetése óta produkálta a folyamatos jó eladásokat, így nincs is nagy csodálkozni való azon, hogy némi szünet után, de hamarosan itt a második generáció.

Az új Opel Mokka külsőségeiben jóval inkább attraktívabb, fiatalosabb lett, melyet a különböző színkombinációkkal aztán csak még tovább fokozhatunk, ezzel is feldobva egy kissé az egyre inkább egyhangúvá váló szabadidő-autók világát.

Az új Opel Mokka utastere legalább annyira üde és fiatalos jegyeket hordoz magában, akárcsak a külső megjelenés.

Az új Opel Mokka utastere legalább annyira üde és fiatalos jegyeket hordoz magában, akárcsak a külső megjelenés.

A friss változat természetesen már a PSA konszern multienergia-padlóvázára épül, amely komoly súlycsökkentést tett lehetővé úgy, hogy nemcsak a karosszéria torziós merevsége, de gyakorlatilag az autó minden menettulajdonsága lényegesen javult.

A tisztán elektromos Opel Mokka-e részleteit már korábban megismerhettük, de nem régen megérkeztek az új Opel Mokka belső égésű motorral szerelt változatainak is a paraméterei. A kivétel nélkül Euro 6d környezetvédelmi besorolású 1.2 literes benzines erőforrások 100 és 130 lóerős változatokban lesznek majd elérhetőek.

A 100 lóerős belépő szinthez egy hatfokozatú sebességváltó kapcsolódik majd, míg az új Opel Mokka erősebb, alumíniumépítésű 1.2-es turbója már rendelhető lesz nyolcfokozatú automatával is. A megújuló technológiának köszönhetően öt liter alatti fogyasztás ígérnek mindkét változatnál, illetve 11- és 9.2 másodperces 100-as gyorsulást. Ezeket egészíti ki majd a dinamikus 1.5 literes 110 lovas dízelmotor, a hozzátartozó szintén hatfokozatú kapcsolóval. Az ígéretek szerint az Opel Mokka fogyasztása a gázolajos kiadásnál akár már 3.8 literre is kihozható.