A háromajtós sportos kisautó valószínűleg méltó kistestvérkéje lesz az Opel Insignia GSi 2017-ben piacra dobott változatának. Mozgatásáról egy 1.4 literes, szerencsére még négyhengeres, 150 lóerős 220 newtonméter nyomatékkal rendelkező turbómotor gondoskodik, melyhez egy szűk lépcsőkkel áttételezett, hatfokozatú manuális váltó csatlakozik.

Az új Opel Corsa 1.4 GSi 8.9 másodperces gyorsulásával rögtön kategóriájának élvonalába helyezi az autót, de az előzetesen kiadott adatok szerint, az autó dinamikájához párosuló 6.2 literes vegyes fogyasztás még szerethetőbbé teheti azt. Könnyed vezethetősége, stabilitása és rövid fékútja a precíz OPC sportfutóműnek köszönhető.

Az Opel Corsa 1.4 GSi utasterében szintén minden adott a dinamikus vezetési élményhez.

Az Opel Corsa 1.4 GSi utasterében szintén minden adott a dinamikus vezetési élményhez.

Ezt és az Opel Corsa 1.4 GSi neonvörös nyergekkel ellátott fékberendezését személyesen Volker Strycek, az Opel Performance Cars igazgatója hangolta optimumra a Nürburgring Nordschleif pályavonalán. Véleménye szerint az agilis viselkedés és a rövid féktáv egyaránt garantált, különösen, ha az opcionális 18 colos könnyűfém felnikkel és 215/40 ZR18 méretű sportgumikkal szerelik fel az autót.

Az Opel Corsa 1.4 GSi megjelenésében is tükrözi, hogy a modellcsalád csúcsán foglal helyet. A nagy légbeömlők, az erősen domborított géptető, a hátsó spoilerezés, a krómozott kipufogóvég mind tovább erősítik a sportos összhatást. Az utastér természetesen tökéletesen illeszkedik a külcsínhez, ahol a Recaro-Performance ülésektől kezdve a bőrös kormányon és váltókaron át az alumínium sportpedálokig opcionálisan szinte mindent bepakolnak számunkra, amit csak szeretnénk.