A mérnökök a záró szakaszhoz értek a már majdnem kész BMW 8 Coupé hajtásláncának és futóművének, gyorsulási beállításainak és kényelmi funkcióinak végső összehangolásában. A hírek szerint az új 8-as BMW rendkívül átfogó menetdinamikai sokszínűségről tesz majd tanúbizonyságot.

Az alapjaiban újratervezett V8-as erőforrás, az xDrive intelligens összkerékhajtás, az aktív hátsó differenciálzár, valamint borulásgátló rendszerrel és hátsókerék-kormányzással felszerelt BMW M Professional adaptív futómű kiváló egységet fog alkotni.

Az elődmodellhez képest 68 lóerővel megnövekedett maximális teljesítményével, a 2018-as BMW 8 Coupé akár már 530 lóerő, és 750 Nm forgatónyomaték leadására is képes lesz.

Az elődmodellhez képest 68 lóerővel megnövekedett maximális teljesítményével, a 2018-as BMW 8 Coupé akár már 530 lóerő, és 750 Nm forgatónyomaték leadására is képes lesz.

A 2018-as BMW 8 Coupé rendkívül dinamikus vezethetőségének záloga az alacsony súlypont, a kimagasló karosszériamerevség és az akár versenyautósan feszes futómű-hangolás lesz, de kvalitásaihoz nagymértékben hozzájárul majd az új V8-as erőforrás is. Ennek saját tömege megegyezik az elődmotor értékével, ugyanakkor 68 lóerővel nagyobb maximális teljesítmény és 100 Nm-rel több forgatónyomaték leadására lesz képes.

A BMW 8 Coupé motorházteteje alatt így akár már 530 lóerő teljesítmény és 750 Nm forgatónyomaték fog dolgozni, amely egy nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltó részletekbe menően továbbfejlesztett változatán keresztül adja le teljesítményét. A minden korábbinál korszerűbb váltót egyébként hosszabbra nyújtott fokozatok és még rövidebb váltóutak jellemzik majd. A vállalatcsoport még idén bemutatja az új BMW 8 Coupé sorozatgyártásra kész változatát.