A Supra a japánok 1978 és 2002 között gyártott sportautója volt. Az első két kiadás alapját még a Celica adta, de az 1986-os harmadik, majd negyedik generáció már egy teljes egészében új tervezésű autót hozott. 17 év csipkerózsika-álom után ezt ikont élesztették újra a Toyota GR Supra 2019-es nemzedékében a GAZOO Racing mérnökei, az eredmény pedig önmagáért beszél.
A klasszikus sportautókat idéző vonalvezetés, a legendás 2000 GT-vel való hasonlóság zseniálisan ötvözi a 60-as 70-es évek hangulatát a mai kor igényeivel. De a közös vonások nem csak a felszínen érhetők tetten, hiszen a Toyota GR Supra 2019-ben ugyanazt a klasszikus hajtáslánc-elrendezést alkalmazza, mint a sikeres elődök.
A nagyteljesítményű, hathengeres orrmotor a hátsó kerekeket hajtja, melyről egy kettős megfúvású turbóval ellátott 3000 köbcentis motor gondoskodik, 500 Nm maximális forgatónyomaték mellett. A kapcsolásnak egy nyolcfokozatú automata sebességváltó viseli gondját, mely a kormánykeréken elhelyezett váltófülekkel manuálisan is működtethető. A beépített rajtautomatika pedig akár a 4,3 másodperces 100-as gyorsulást is biztosítja.
A Toyota GR Supra 19 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott, melyekre a hibátlan tapadás kiszolgálása érdekében Michelin Pilot Super Sport abroncsokat húztak. A megállást a kiváló fékteljesítménnyel rendelkező négydugattyús Brembo féknyergekre bízták. Az új Toyota GR Supra változatával nyár végétől találkozhatunk az utcákon.