A legújabb BMW X5 azt hozza, amit mindig. Gyönyörű formatervet, folyamatosan megújuló technológiát, és prémium minőséget minden szinten.

Külsejében karakteresebb lett és méretei is nőttek valamelyest. A megújuló BMW terepjáró elődjéhez képest 66 milliméterrel hosszabb és 19 milliméterrel szélesebb lett, tengelytávja pedig eléri már a 2975 millimétert. Induláskor négyféle motorral kínálják a bajorok.

Bár off road csomaggal szintén rendelhető az X5-ös BMW terepjáró, azért az utastér láttán nem valószínű, hogy elsősorban terep rali versenyekre szánták.

Bár off road csomaggal szintén rendelhető az X5-ös BMW terepjáró, azért az utastér láttán nem valószínű, hogy elsősorban terep rali versenyekre szánták.

 

A benzines V8-as 462 lóerővel és 11.6 literes fogyasztással, illetve ennek kistestvére, a hathengeres 340 lóerős 8.7 liter körüli fogyasztással várható. A két dízel közül az erősebbik változat meghajtásáról egy soros hathengeres 400 lovas aggregát gondoskodik, míg a gyengébbik motor 265 lóerő maximális teljesítményt tud küldeni a négy hajtott kerékre.

Mindegyik változat esetében az alapfelszereltség részét képezi a Streptonic váltó. Újdonság, hogy a BMW X5 terepjáró opcionálisan már Off Road csomaggal is rendelhető. Ebben többek között olyan finomságok is találhatóak, mint az első és hátsó levegős futómű, alvázborítás az első és a hátsó tengely alatt, valamint egyedi kijelző-tartalom a műszeregységen és a központi kijelzőn.

A rendszer egy önálló gombon keresztül kínál fel négy különböző vezetési üzemmódot a BMW terepjáró pilótájának, mellyel a hasmagasságot, az összkerékhajtás karakterisztikáját, a hajtáslánc gázreakcióját, az automataváltó vezérlését és a dinamikus menetstabilizáló közbeavatkozását hangolhatja át a terepviszonyoknak megfelelően.