Bár még a nagyon titkos szakaszában fut a marketing és teljes értékű fotókon így nem találkozhatunk az új BMW 1-essel, mindenesetre annyit már tudni lehet róla, hogy az ő esetében is a gyártó legkorszerűbb elsőkerék-meghajtású padlólemezére álltak át.

Az ULK platformra épülő 2019-es kiadás a fronthajtás mellett természetesen a BMW xDrive intelligens összkerékhajtással is elérhető lesz majd, ami az agilisabb vezetési élményre szomjazóknak biztosíthat jó alternatívát.

A tervek szerint az új BMW 1-es 2019-es piaci bevezetése kora őszre várható.

A tervek szerint az új BMW 1-es 2019-es piaci bevezetése kora őszre várható.

A fronthajtás alkalmazása az új prémium kompakt esetében persze jobb térkihasználást is biztosított. A keresztben beépített erőforrásnak és a jelentősen alacsonyabb középső alagútnak köszönhetően az új BMW 1érezhetően nagyobb utasteret kínál majd, főként a hátsó üléssorban. Az itt ülőket például a kifutó modellhez képest 33 milliméterrel hosszabb lábtér, 19 milliméterrel nagyobb fejtér fogadja majd, és minden korábbinál könnyebb lesz a beszállás. A csomagtér az átalakításoknak köszönhetően 20 literrel, immáron 380 literre nő.

Az új BMW 1-es sorozat motorpalettájának csúcsán a vadonatúj fejlesztésű, kétliteres négyhengeres BMW M135i xDrive erőforrás áll majd, melynek átlagos üzemanyag-fogyasztását 7 liter körülire ígérik. A 306 lovas aggregát minden valószínűség szerint hozni fogja a sportosabb vezetést kedvelő ügyfelek elvárásainak is megfelelő dinamikát, így aggódniuk nekik sem kell. A tervek szerint az új BMW 1-es 2019-es piaci bevezetése kora őszre várható.