Ahogy az már várható volt a csehek terepesre szabott, egyébként gyárilag Scout változat-megjelöléssel anyakönyvezett modelljei közé az Octavia és a Kodiaq Scout után a Skoda Karoq Scout kiadása is megérkezik. Természetesen a többi terepesített változathoz hasonlóan már itt is az alapfelszereltség része lesz az összkerékhajtás.
A Skoda Karoq Scout bevezetésekor háromféle motorváltozattal lesz majd kapható. A 150 lóerős és hétfokozatú DSG sebességváltóhoz csatlakozó 1.5 TSI benzines mellett két dízelmotor áll majd rendelkezésünkre.
Az egyik a szintén 150 lovas 2.0 TDI, amely alapkivitelben hatfokozatú manuális, míg extrafelszerelésként hétfokozatú DSG váltóművel lesz rendelhető, illetve a másik és egyben legerősebb Skoda Karoq Scout, a 190 lóerős 2.0 TDI motorral szerelt változat, mely már alapból odaadja nekünk a hétfokozatú DSG sebességváltót is.
Az elengedhetetlen külsőségek között a krómozott és ezüstszínű karosszéria-kiegészítők, markáns kerékjárati burkolatok, 18 colos, polírozott Braga könnyűfém keréktárcsák, színezett üvegek nyitogatják majd a pénztárcánkat. A Skoda Karoq Scout utasterében új kárpitokkal és fekete-barna kontrasztos díszvarrásokkal készült ülésekkel találkozhatunk, de a bőséges alapfelszereltségnek egyébként a bőrbevonatú multifunkciós kormánykerék, a nemesacél betétekkel kiegészített pedálok, valamint a hangulatvilágítást is tartalmazó, LED-technikájú világításcsomag is része lesz.