Ahogy azt már megszokhattuk a márka sportosabb modelljeinél, úgy az Audi e-tron S Sportback is rögtön tudatja a szemlélődővel, hogy itt egy komolyabb technikáról van szó.

Az erős kontúrokkal rendelkező lökhárítók, a szélesített diffúzorbetétek és sárvédők, az ezüstszínű dekorelemek összhatása rögtön megteszik a hatásukat.

Biztos van, de azért elég nehéz lesz hibát találni az Audi e-tron S Sportback utasterében.

Biztos van, de azért elég nehéz lesz hibát találni az Audi e-tron S Sportback utasterében.

 

Az elektromos Audi e-tron S Sportback már alapkivitelben 20 colos könnyűfém keréktárcsákat és 285 millis abroncsokat kapott, melyek mögött a nagyátmérőjű féktárcsák közül az elsőkön rögzített kivitelű hatdugattyús, míg a hátsókon úszónyergek dolgoznak.

A modell dinamikájáért a három elektromos motor lesz a felelős, egy az első tengelyen, kettő pedig hátsón végzi majd a munkáját. A technológiának köszönhetően az Audi e-tron S Sportback az S menetfokozatban mintegy 496 lóerőt lesz képes produkálni. A sorozatgyártásban első, három darab villanymotorral készülő modell százas gyorsulása 4.5 másodperc úgy, hogy a gyorsítás 210 kilométer/óránál ér csak véget.

A nagyfeszültségű akkumulátor csomag egyébként mintegy 95 kWh energiát képes tárolni és gyorstöltő segítségével körülbelül félóra szükséges a 80%-os újratöltéshez. A gyártó ígérete szerint az Audi e-tron S Sportback hatótáv, közel 370 kilométeres utat lesz képes egy töltéssel számunkra biztosítani. Arra viszont, hogy az S kiadások ára a magyar kereskedésekben miként fog majd alakulni, egyelőre még nincsenek pontos információink.